Згідно плану наукової роботи Національної академії Національної гвардії України 20 листопада 2023 року на базі кафедри філології, перекладу та стратегічних комунікацій гуманітарного факультету відбулась III Всеукраїнська науково-методична конференція «Інноваційні методи навчання».
Головною метою було виявлення актуальних проблем і перспектив у методиці викладання іноземних мов, а саме обмін педагогічним досвідом викладачів в умовах дистанційного навчання; виявлення особливостей змішаного навчання в системі вищої школи; впровадження інноваційних методик викладання дисциплін гуманітарного циклу, зокрема англійської, німецької, французської мов; визначення проблем і перспектив викладання іноземних мов в Україні та за її межами.
Науково-практична конференція проводилась за напрямами:
1. Проблеми і перспективи викладання іноземних мов в Україні та за її межами.
2. Стратегічні напрямки розвитку іншомовної освіти у вищій школі.
3. Традиційне та нове у методиці викладання мови та літератури.
4. Викладання іноземних мов в умовах дистанційного навчання.
За підсумками online конференції усі учасники отримали сертифікат учасника із зазначеною кількість годин, а саме 2 години. Публікація тез не передбачалась.
Для участі в конференції надійшло 25 заявок від співробітників 8 наукових установ та організацій.
1. Київський інститут Національної гвардії України
2. Державний біотехнологічний університет
3. Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди
4. Сумський державний університет
5. Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка
6. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
7. Служба мовної підготовки мовного відділу НАНГУ
8. Національний університет "Києво-Могилянська академія"
Конференція об'єднала фахівців та викладачів з різних університетів для обговорення сучасних підходів та інновацій у викладанні іноземних мов. Учасники ділилися власним досвідом та дослідженнями з різних аспектів методики навчання, використання сучасних технологій та педагогічних підходів.
Особливу увагу звернули на питання: інтеграції драматизаційних елементів, використання QR-кодів, новаторських освітніх платформ, ефективність мовних тестувань та проблеми оцінювання, інноваційні методи вивчення німецької мови, дистанційне навчання та підготовка майбутніх фахівців в умовах Євроінтеграції.