Контраст
Шрифт
В НАНГУ пройшов круглий стіл «Комунікативний вплив на формування колективної свідомості військовослужбовців»
НАВС

Згідно плану наукової роботи Національної академії Національної гвардії України 30 січня 2024 року на базі кафедри філології, перекладу та стратегічних комунікацій гуманітарного факультету відбувся круглий стіл «Комунікативний вплив на формування колективної свідомості військовослужбовців».

 

Головною метою було виявлення невикористаних потенційних ресурсів формування масової свідомості цивільних громадян і колективної свідомості військовослужбовців із метою забезпечення когнітивних та аксіологічних опор, здатних протидіяти загрозам інформаційної війни, а також здійснювати комунікативний вплив на українську і міжнародну громадськість, спрямований на популяризацію ціннісних пріоритетів цивілізованого суспільства.

 

Круглий стіл проводився за напрямами:

1. Обґрунтування понять «комунікативний вплив», «масова свідомість», «колективна свідомість», «пропаганда».

2. Виявлення факторів, що визначають формування колективної свідомості військовослужбовців та ефективність комунікативного впливу на відповідний процес.

3. Виявлення видів комунікативного впливу на колективну свідомість.

4. Визначення змісту, форм і методів здійснення комунікативного впливу на колективну свідомість.

5. Встановлення специфіки комунікативного впливу на колективну свідомість військовослужбовців.

6. Еволюція функцій пропаганди в соціумі.

7. Теоретичне обґрунтування і практичне розроблення рекомендацій щодо здійснення комунікативного впливу на колективну свідомість військовослужбовців.

 

Для участі в круглому столі надійшла 21 заявка від співробітників 5 наукових установ та організацій.

1.     Київський інститут Національної гвардії України.

2.     Житомирський військовий інститут імені С.П. Корольова.

3.     Інститут морально-психологічного забезпечення.

4.     Національний університет оборони України.

5.       Харківський національний університет Повітряних Сил імені Івана Кожедуба.

 

Учасники конференції обговорили низку актуальних питань щодо стратегічних комунікацій у розрізі формування масової свідомості цивільних громадян і колективної свідомості військовослужбовців.

Особливу увагу звернули на питання: визначення видів і факторів комунікативного впливу на свідомість військовослужбовців в умовах військового стану; вивчення когнітивного аспекту формування колективної свідомості військовослужбовців; виявлення ціннісних пріоритетів і норм комунікативної поведінки військовослужбовців НГУ; встановлення ролі ЗМІ у формуванні масової свідомості й колективної свідомості військовослужбовців; дослідження еволюції підходів до реалізації пропаганди в соціумі: змін форми, змісту комунікативного впливу на колективну свідомість військовослужбовців НГУ.

Схожі новини: