Контраст
Шрифт
В університеті обговорили тенденції вищої освіти в контексті розвитку дистанційних технологій
НАВС

Сьогодні, 23 грудня, в Луганському державному університеті внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка відбулась конференція «Освіта 2.0».  На п’яти дискусійних панелях науковці та викладачі розглянули переваги і недоліки віддаленого навчання, підвищення навчальної мотивації здобувачів вищої освіти, диверсифікацію освітніх послуг та формування професійно важливих якостей особистості. Доповідачі ділилися власним досвідом і баченням перспектив у зазначених питаннях.

Перший проректор університету Микола Карчевський привітав учасників заходу та передав найщиріші вітання й побажання успіхів у роботі від ректора ЛДУВС імені Е.О. Дідоренка Віталія Комарницького.

Спікери обговорили виклики та межі застосування технологій дистанційного навчання, особливості організації планування освітнього процесу в умовах віддаленого та змішаного навчання у ЗВО МВС, зокрема, досвід викладання практично орієнтованих дисциплін; проаналізували позитивні і негативні аспекти дистанційного навчання очима студентів і курсантів; виділили недоліки дистанційного навчання та фактори його небезпеки для освітнього простору України.

Під час роботи другої панельної дискусії доповідачі поділилися досвідом організації іншомовного освітнього простору ЛДУВС імені Е.О. Дідоренка в умовах віддаленого навчання та інтеграції онлайн-засобів дистанційного навчання англійської мови за професійним спрямуванням.

Особливу увагу було приділено необхідності проведення позааудиторних занять в умовах пандемії та представлено цьогорічний практичний досвід Луганського державного університету внутрішніх справ імені Е.О. Дідоренка у реалізації даного аспекту навчальної діяльності.

На завершальній панелі під назвою «ZOOMи мої ZOOMи, лихо мені з вами! Нащо стали в моніторі сумними рядами?..» зі своїми доповідями виступили ад’юнкти та магістри, які представили своє бачення переваг і недоліків віддаленого навчання та висловили побажання щодо подальшої зорганізації навчального процесу із застосуванням технологій дистанційного навчання.

Схожі новини: