Контраст
Шрифт
Завершився курс підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників у рамках програми НАТО DEEP
НАВС

Нещодавно для науково-педагогічного складу Інституту була організована зустріч у рамках програми НАТО DEEP (Defence Education Enhancement Programme), яка була присвячена темі «Оцінювання та активне навчання». Ця подія об’єднала освітян, які прагнули вдосконалити свої методики викладання, підвищити ефективність освітнього процесу та адаптувати його до сучасних викликів.

Основна ідея воркшопу полягала в обговоренні важливості сучасного підходу до оцінювання знань і вмінь, а також можливості усвідомлено підходити до аналізу та створення систем оцінювання для активного навчання, ґрунтуючись на фактичних даних. Особливу увагу було приділено тому, як правильно інтегрувати різні види оцінювання у навчальний процес, щоб вони не лише відображали результат, а й підтримували мотивацію майбутніх офіцерів.

Під час семінару учасники мали можливість отримати теоретичні знання та практичні навички щодо застосування діагностичного, формувального та підсумкового оцінювання. Зокрема, на зустрічі було акцентовано увагу на важливості використання зворотного звʼязку для вдосконалення власної професійної діяльності, і врахуванні різних точок зору на мотивацію здобувачів вищої освіти, що є важливим аспектом для підвищення їхньої залученості та результативності.

Семінар завершився виконанням підсумкової роботи, де учасники презентували свої ідеї та напрацювання. Вони також оцінили роботи одне одного, обмінявшись досвідом і рекомендаціями щодо подальшого вдосконалення навчальних процесів. На завершення кожен учасник отримав сертифікат, що підтверджує здобуті знання та вміння.
Воркшоп був організований за участю досвідчених експертів – пані Наталії Нечипорук (Житомирський військовий інститут) та пані Лесі Гребенюк (Військовий інститут Київського національного університету імені Тараса Шевченка).
Програма НАТО DEEP вкотре демонструє свою важливість у процесі модернізації системи військової освіти в Україні. Зустріч стала ще одним кроком до впровадження інноваційних підходів, що не лише покращують якість викладання, але й сприяють професійному зростанню викладачів.
Схожі новини: